fredag 9 januari 2009

"I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end." Revelation 22:13

Namn: 'dreas
Ålder: gammal
Sysslar med: jobbsökeri, eremitiska- och sociala aktiviteter med eller utan dator
Tittar jag gärna på:: ser nog faktiskt på det mesta, gärna asiatiskt och anime, drama och smart film.. Även om hjärndöd humor eller action KAN vara skoj ibland det också..
Tittar jag inte så gärna på: håller mig skeptisk till svensk film efter dåliga erfarenheter men kan övertygas ibland, inte så mkt för skräck och liknande (inte av skrämselskäl men tycker att de oftast suger), samt filmer som är fel sorts pretantiösa sådana
Vill jag inte gärna erkänna att jag tittar på: dramadiggare är väl en sak, men highschool/collegefilmer dock, heh..
Varför ska ni läsa vad jag skriver om film?: ingen som tvingar er..
Favoritfilmer: allt med Kevin Smith, spagettiwestern, Blade Runner, Serenity,

"Duh duh... duh duh... duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh... Salsa shark! We're gonna need a bigger boat! Man goes into cage, cage goes into salsa. Shark's in the salsa. Our shark."
- Randall Graves

Inga kommentarer: