fredag 9 januari 2009

"Who am I?" - Bob the Tackling Alzheimers Patient, Scrubs

Ja, som den faktiska skaparen av bloggen så får jag vara först ut - mest för att de andra två är upptagna  för tillfället. Vi har gjort en liten lista som förhoppningsvis avslöjar lite mer om vilka vi är...

Namn: Susanne
Ålder: Tretti-nånting
Sysslar med: Jobbar extra som redigerade och radiotidningsredaktör samt är arbetslös. Jag spelar datorspel och läser böcker samt stickar förutom tittar på film då...
Tittar jag gärna på: Action, smart humor, Johnny Depp, serietidningsfilmer, Vin Diesel, biljakter, sjöslag, Kevin Smith och hans filmer, musikaler,  fantasy, sci-fi, matiné
Tittar jag inte så gärna på: Svensk film, långsamma dramafilmer, porr, fån-humor, krigsfilmer
Vill jag inte gärna erkänna att jag tittar på: Lättsamma highschoolfilmer med lyckligt slut
Varför ska ni läsa vad jag skriver om film? För att jag inte skäms för att jag gillar både dialogdrivna smarta filmer och action med stora explosioner. 
Favoritfilmer: Pirates of the Carribean, Lord of the Rings, Boondock Saints, V för Vendetta, Matrix, Clerks, Clerks II, Dogma, Chicago, Pitch Black

"So you are telling me it was one guy with six guns and he was a senior frigging citizen?
Agent Paul Smecker, Boondock Saints (1999)

Inga kommentarer: