lördag 10 januari 2009

Var är min hink?

Lite ögongodis så här på morgonen? Åter på temat superhjältefilmer så tog jag en titt på trailern till Wolverine som har världspremiärden 1:a maj (japp, vi slipper vänta (om nu inte SF är elaka och inte skickar en kopia upp hit till kalla norden)). I alla fall, inte nog med att Hugh Jackman åter igen gör Wolverine lysande men en del andra X-pojkar och flickor dyker också upp... jag skymtade bland annat en av mina favoriter - cajunen Remy "Gambit" LeBleu. Jag tyckte mig också se en glimt av Emma Frost och hennes brillianta förmåga att förvandla sig till diamant (see what I did there... :)) men hon finns inte med i roll-listan på imdb.com så det kan vara en annan mutant med liknande egenskaper.

Jag ser skrämmande mycket fram emot den här filmen. vad jag kan se så uppfyller den både explosions och ögongodiskvoten så om berättelsen är nått att ha (och om dom inte förenklar/förändrar för mycket så lever hoppet) så kan det här bli riktigt bra.


3 kommentarer:

Martina sa...

"Var är min hink"?

Sooz sa...

Du vet hinken jag behöver för att samla upp allt dreggel efter att ha tittat på Hugh Jackman som kastar runt folk och ser cool och hårig ut :D

Martina sa...

Ahaaaa =)